piątek, 12 września 2014

Warzywna pyszotka


Kolejny pomysł na szybki obiad zrodził się na ryneczku, kiedy robiłem zakupy. Zadzwoniła do mnie ciocia i zapytała się czy nie chcę przypadkiem kabaczka. Mówiła, że mają spore. Myślałem, że w jej domniemaniu spory kabaczek to taki, który waży ok. 2 kg. Pomyliłem się. Waga wskazała aż 5,7 kg! Następnego dnia zacząłem przygotowywać obiad. A co z niego wyszło? Poniżej podaję sposób!

Porcja dla:                    2 osób
Koszt jednej porcji:      1,20 zł
Czas przygotowania:   30 minut

Składniki:
- 0,5 kg kaczka
- 6 łyżek stołowych papryki mielonej
- 1/4 łyżeczki soli
- 1/4 łyżeczki pieprzu

Przygotowanie krok po kroku:
01. Kabaczek obieramy ze skóry, pozbywamy się gniazd nasiennych i kroimy w małe kawałki.
02. W miseczce przygotowujemy naszą "panierkę" w postaci papryki, pieprzu i soli.
03. Nacieramy każdy kawałek niewielką ilością papryki i smażymy.
04. Wykładamy na półmisek lub duży talerz.

Gotowe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz