poniedziałek, 1 września 2014

Sałatka makaronowa z jajkiem

Dzisiaj zjadłem dosyć pożywne śniadanie, które pozwala mi nie odczuwać głodu przez dobre kilka godzin. W związku z powyższym zrobiłem dzisiaj na śniadanie sałatkę makaronową z jajkiem. Dobre i proste danie, które nie zawiera mięsa, tak więc jest wskazane dla wegetarian. :-)

Porcja dla:                   1 osoby
Koszt jednej porcji:      ok. 1,40 zł
Czas przygotowania:    20 minut

Składniki:
- 1 garść makaronu typu rurki
- 2 jajka
- 1 łyżeczka papryki słodkiej mielonej (opcjonalnie - ja użyłem papryki dla wzmocnienia smaku)
- 2 łyżki ketchupu
- 2 łyżki musztardy sarepskiej

Przygotowanie krok po kroku:
01. W dwóch oddzielnych garnkach wstawić makaron oraz jajka.
02. Odcedź makaron i nałóż do miski.
03. Obierz jajka ze skorupek, włóż do miski i ugnieć je.
04. Dodaj łyżeczkę papryki słodkiej mielonej oraz ketchup i musztardę.
05. Całość dokładnie wymieszaj.

Smacznego! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz