poniedziałek, 1 września 2014

Canneloni nadziewane twarożkiem


Już na jutro zaplanowałem obiad. Przeglądałem gazetkę dyskontu Lidl i znalazłem ofertę makaronu Cannelloni, który jest dostępny od jutra w tym sklepie. Budżet studencki skłania mnie do skromnego gotowania, tak więc przepis, który przedstawiam jest zarówno tani, jak i dziecinnie prosty. Mam nadzieję, że Wam takie danie przypadnie do gustu, a zwłaszcza osobom, które nie jedzą mięsa z różnych względów.

Porcja dla:                    3 osób
Koszt jednej porcji:      3,38 zł
Czas przygotowania:   50 minut

Składniki:
- 1 paczka makaronu Cannelloni
- 1 twaróg chudy
- 5 łyżek jogurtu naturalnego gęstego Bakoma
- pęczek rzodkiewek
- pęczek szczypioru
- sól, pieprz

Przygotowanie krok po kroku:
01. Ugotuj makaron Cannelloni. Makaron powinien być al dente, aby nie sklejało się.
02. W misce/garnku rozgnieć twaróg.
03. Pokrój rzodkiewki w drobną kosteczkę, a szczypior zszatkuj.
04. Dodaj do twarogu i wymieszaj.
05. Dodaj jogurt, sól i pieprz. Całość dokładnie wymieszaj.

TIPP: Nie gotuj całego makaronu od razu, bo się sklei. Gotuj pojedyncze rurki.

 Takiego makaronu szukajcie w Lidlu!

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz