poniedziałek, 1 września 2014

Makaron w sosie jogurtowym z dodatkiem przypraw

Cały dzień dzisiaj biegam zajęty swoimi licznymi sprawami. Nie miałem czasu aby zjeść porządne śniadanie, toteż pomyślałem, że trzeba będzie zjeść lekki, aczkolwiek syty obiad. W szafce znalazłem makaron kokardki, w lodówce jogurt naturalny gęsty, zaś na stojaczku bardzo dużą ilość przypraw. Głowiłem się co z tego zrobić, aż wpadłem na genialny pomysł, aby zrobić makaron w sosie jogurtowym z dodatkiem przypraw! Pomysł jak najbardziej trafiony. Byłem bardzo głodny, więc potrzebowałem zrobić coś na szybko i zjeść, a przy tym obiad jest bardzo ekonomiczny. Cztery złote od porcji to niedrogo, nieprawdaż?

Porcja dla:                   2 osób
Koszt jednej porcji:     ok. 4,00 zł
Czas przygotowania:    20 minut

Składniki:
- paczka makaronu kokardki
- jogurt naturalny gęsty (od Bakomy)
- ulubione przyprawy (ja osobiście użyłem tymianku, papryki, bazylii, kurkumy, trochę curry i ziół prowansalskich)

Przygotowanie krok po kroku:
01. Ugotuj paczkę makaronu. Aby nie skleił się proponuję po odcedzeniu dodać łyżkę oleju.
02. Jogurt naturalny przelej do jakiegoś głębokiego naczynia.
03. Dodaj swoje ulubione przyprawy do jogurtu. Całość dokładnie wymieszaj.
04. Wyłóż makaron na talerz i polej całość sosem.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz