poniedziałek, 1 września 2014

Sałatka w sosie greko-serowym


Na przepis, który za chwilę przedstawię, wpadłem zupełnie przypadkowo. Od rana do teraz nie chciało mnie się nic jeść. Zajrzałem do lodówki i szafek co mam. Pierwsze co wpadło mi w ręce to kapusta pekińska, zupka chińska, sos grecki, trzy plasterki sera i trzy plasterki szynki majora (nazwa wzięła się nie przypadkowo - szynka jest obtoczona majerankiem). Wiadomo, że jak człowiek jest głodny to będzie szybko robił jedzenie, byle tylko coś wszamać ;-) Zatem zaczynamy zabawę :-)

Porcja dla:                     3 osób
Koszt jednej porcji:       2,50 zł
Czas przygotowania:   10 minut

Składniki:
- 200 g kapusty pekińskiej
- zupka chińska serowa
- sos grecki
- 3 plasterki sera żółtego
- 3 plasterki szynki majora (dostępna w Kauflandzie)
- dużo suszonego kopru

Przygotowanie krok po kroku:
01.Wstaw czajnik z wodą i zagotuj ją.
02. W misce zalej pokruszony makaron, w szklance zmieszaj zaprawę do zupki z sosem i też zalej.
03. Pokrój kapustę, ser i szynkę, a następnie włóż do garnka.
04. Odcedź makaron, dodaj do garnka i wymieszaj.
05. Wlej sos i dodaj kopru.
06. Całość energicznie wymieszaj.

Danie jest gotowe. Smacznego! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz