piątek, 15 stycznia 2016

Słodkie pobudzenie zmysłów

Jak pobudzić zmysły swojej partnerki / swojego partnera? Dzisiaj przedstawię Wam najprostszy z możliwych sposobów... A mianowicie czekoladę! Czekolada zawiera liczne substancje, które wykazują działanie psychoaktywne. Należą do nich fenyloetyloamina, anandamin, teobromina i kofeina. Substancje te powodują wzrost stężenia neuroprzekaźników w mózgu (miedzy innymi serotoniny, zwanej potoczniej hormonem szczęścia), co odczuwamy jako poprawę nastroju. Czekolada pozwala także zmniejszyć uczucie stresu i ma działanie antydepresyjne. To wszystko powoduje, że ten słodki przysmak staje się afrodyzjakiem!

Składniki, które będą nam potrzebne do wykonania tego przepisu to:
- tabliczka gorzkiej czekolady
- tabliczka mlecznej lub białej czekolady
- 30 ml mleka

Przygotowanie zajmie nam dosłownie 7-8 minut.

01. Na garnek z gotującą się wodą kładziemy miskę, w której znajda się połamane w kostki tabliczki czekolady.
02. Całość topimy tak długo, aż uzyskamy jednolitą, bardzo gęstą masę.
03. Ciągle mieszając dolewamy powolutku mleko.
04. Mieszamy tak długo, aż ponownie uzyskamy jednolitą masę.
05. Wlewamy czekoladę do kubków.

Dalej pozostaje nam nic innego jak delektować się jej przepysznym smakiem. Jeśli chcemy jeszcze bardziej pobudzić partnerce / partnerowi zmysły to powinniśmy dodać do przygotowanej masy szczyptę tartego imbiru lub kardamonu. Ja osobiście skłaniam się do kardamonu, gdyż nadaje on cudowny aromat.

1 komentarz:

  1. Czekolada rzeczywiście uważana jest za afrodyzjak i muszę przyznać, że kiedy przyrządzę swój specjał-gorącą czekoladę do picia to mój mąż nie jest w stanie mi niczego odmówić:) Myślę, że spora w tym zasługa porad https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/porady/napoje-i-koktajle/goraca-czekolada-jak-ja-zrobic/
    Kiedy wprowadziłam je w swojej kuchni moja czekolada do picia jest nawet lepsza niż w kawiarni.

    OdpowiedzUsuń